BranchenytMobilt bredbånd

Fullrate lancerer nyt reklameunivers

Fra 1. januar vil danskerne møde en ny mand på det danske telemarked. Så ny, at han kun lige er ved at lære at tale dansk. Navnet er McClusky, og han går i kilt og opdrætter sit får Nessie – når han da ikke har travlt med at tale i mobilen, surfe på bredbåndet eller se TV via sit telefonstik

McClusky er nemlig teleselskabet Fullrates nye talsperson, som fra den 1. januar kan mødes i reklameblokken på tv. Fullrate er netop fusioneret med mobilselskabet M1 og er nu Danmarks største operatør inden for alle lavpristeleydelser – mobil, TV og bredbånd – og derfor er det ikke noget tilfælde, at Fullrates nye talsperson er fra Skotland.

Fullrates produkter er for folk, der ikke vil betale for meget men samtidig have høj kvalitet. Fuldstændig som skotterne har et godt ry for. Så da vi skulle vælge en figur til at aflevere budskaberne om det nye Fullrate, var det helt naturligt for os at “skotte” til Skotland, fortæller markedsdirektør Christian Rau fra Fullrate A/S.

Gul betyder gode priser
Den glade skotte er naturligvis i kilt ? og ligeså naturligt er gult valgt som klan-farven i kiltens mønster. Så matcher det Fullrates nye logo

Gul i Danmark er ensbetydende med en ordentlig pris for et ordentligt produkt, og det fortæller universet med McClusky. Den høje kvalitet understreges både af, at vi bruger TDC’s netværk og at vores eksisterende kunder vægter os højt i bruger-ratings og kundeundersøgelser, siger Christian Rau.

Mere taletid
Fullrate vil samtidig lancere nye mobilpakker, som passer bedre ind i kundernes adfærd og netop giver høj kvalitet til lav pris.

Som det er i dag, får du meget data, hvis du vælger meget taletid. Vores analyser viser at kundernes adfærd på taletid ikke nødvendigvis hænger sammen med deres adfærd på data. Og resultatet er at kunderne betaler for alt for store datapakker, som de ikke har behov for. Derfor vil vi gøre det endnu mere simpelt og blot bede kunder vælge hvilken taletid, der passer til deres behov, så kan data tilpasses kunden derfra, siger markedsdirektør Christian Rau, Fullrate

MacClusky og Fullrates nye kommunikationsunivers er et resultat af det nye samarbejde med reklamebureauet UncleGrey.

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /customers/a/0/0/mobilbladet.dk/httpd.www/wp-content/themes/vmagazine/inc/vmagazine-functions.php on line 1001

Comment here