Branchenyt

TDC hovedsponsor for det internationale Melodi Grand Prix 2014

Fra den 5. til den 10. maj 2014 samles Europa endnu en gang for at fejre musik og underholdning til det 59. årlige Eurovision Song Contest, og det er TDC, som vil være hovedsponsor for det kæmpestore arrangement sammen med the European Broadcasting Union.

TDC vil skabe aktiviteter, der er samler danskerne om verdens største tv-begivenhed. Med mere end 90 millioner seere i alene Europa og mange flere seere på verdensplan, fra Kina, Canada, USA til Australien og Indien, er Eurovision Song Contest i et underholdningsarrangement i særklasse. “Eurovision Song Contest repræsenterer en festlig og vigtig mulighed for at mødes om en begivenhed. Eventet i København bliver uden tvivl et samlingspunkt, men vi ønsker at engagere hele Danmark, og her kan TDC, som hele Danmarks kommunikationsvirksomhed, være med til at samle danskerne, ” siger Anders Jensen, Group CMO og Senior Executive Vice præsident, Consumer divisionen, TDC Group, og fortsætter: “TDC udviklede verdens første abonnementsbaserede musiktjeneste, TDC Play, og vi giver også danskerne hele paletten af kommunikationsløsninger.

Det sætter os i en unik position til at bringe Eurovision Song Contest til live på TV, samt digitale og sociale platforme og i lokalsamfundene.” Gennem foråret 2014 vil TDC arbejde dedikeret med at skabe spændende aktiviteter for at gøre det nemt at engagere sig i begivenheden og dele de største øjeblikke.

Comment here