TELIA OG DELL er gået sammen om at give danskerne en enkel og billig måde at få en god bærbar pc med indbygget internet. Samtidig tilbyder Telia en attraktiv finansieringsordning uden nogen form for renter eller gebyrer.
Bærbar med indbygget internet
Fra d. 3. februar vil Telia føre to modeller af bærbare pc’er fra Dell med indbygget internet; Dell Studio 15 og Dell XPS 1330. ”Der er i dag et krav fra forbrugerne om, at de vil kunne komme på internettet med deres bærbare uanset, hvor de er i landet. Derfor tilbyder vi to bærbare, hvor der altid er adgang til e-mail og internettet. Det kræver ingen ekstra ledninger, modemer eller andre tekniske ting – man tænder blot for computeren, aktiverer det mobile bredbånd og så er man på,” siger Michael Bech, salgsdirektør i Telia.
Det mobile bredbånd er indbygget i den bærbare, dvs. at der indsættes et lille SIM-kort i computeren, der gør det muligt at koble den bærbare på det mobile bredbånd.
Telia tilbyder markedets bedste finansieringsordning
Mange danskere er i dag tøvende, når det drejer sig om forbrug og indkøb, da usikkerheden om samfundsøkonomien har bredt sig til forbrugernes egne lommer. Derfor tilbyder Telia en finansieringsordning uden nogen former for renter og gebyrer.
”Vi gør det først og fremmest simpelt for kunden at købe en god bærbar med mobilt bredbånd til en attraktiv pris. Men samtidig er det et meget aggressivt udspil, at vi går ud og tilbyder en finansieringsordning uden renter og gebyrer. Det er helt sikkert noget, som forbrugerne vil hilse velkommen, og som konkurrenterne på markedet vil være opmærksomme på,” siger Michael Bech.
Er der problemer, kommer teknikeren hjem til dig
Den bærbare er i den grad blevet forbrugernes livsnerve, og derfor skal eventuelle problemer med den bærbare kunne klares hurtigt og effektivt. Med købet af en bærbar medfølger der derfor også en såkaldt hjemmeservice, så forbrugeren altid er sikret den bedst mulige service og support.
”Det skal være slut med at vente i flere uger, hvis ens bærbare går i stykker. Derfor tilbyder vi sammen med Dell hjemmeservice. Det betyder, at man kan ringe til Dell’s tekniske support og få hjælp. Hvis problemet ikke kan løses over telefonen, så aftaler man en tid, hvor en tekniker fysisk kommer hjem til kunden og klarer problemet,” siger Michael Bech.
Telia er ikke i tvivl om, at den direkte adgang til teknikere vil være en væsentlig konkurrenceparameter for mange forbrugere.
Comment here
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.